~

Kehilangan merupakan sebahagian daripada kehidupan. Tiada siapa yang akan dapat apa yang mereka inginkan melainkan, mereka hilang apa yang mereka inginkan :)

Thursday, August 9, 2012

Its over :')

     Assalamualaikum. Selamat sejahtera and selamat malam semua! Oh lupa.... Selamat berpuasa. Harhar. Korg semua buka apa ni td? Aq makan nasi dagang je. Tp, sikit je aq luak.... Hmm.. Puasa ni ada yg puasa penuh tak setakat ni? Yang perempuan tu aq faham la.. yg lelaki? Lol. Mesti semua penuh kan...
     Okay lah.. Berkaitan dengan entry aq kali ni "Its Over" Hurmmm..  19/06/11 and 09/08/12 aq takkan dapat melupakan dua tarikh yang bermakna sangat buat aku... Sebab.. Mulai sekarang. Aq dgn Mr. Nobody aq...... Kitorg tiada hubungan lagi. :) And I'm strong. Aku kuat.
     Terima kasih awak sebab dah bagi saya peluang utk mencintai awak. Saya tak akan lupakan kenangan kita bersama. Saya akan cuba sayang awak mcm mana saya janji kat awak dulu. saya tak kisah kalau saya perasan sorg2. Yg saya tahu.. Saya pegang janji saya. Walaupun saya tak sayang awak sebagai kekasih. Saya akan sayang awak sebagai kawan saya. :') Terima kasih awak.

No comments:

Post a Comment

Hey